• Artykuł

    W ramach tego projektu w latach 2018-2021 prowadziliśmy we współpracy z Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń działania podnoszące wiedzę i umiejętności dorosłych w zakresie samorządności młodzieży i wykorzystania miejskich narzędzi partycypacji i dialogu w pracy z młodzieżą. Były to: Kurs doskonalący dla opiekunów samorządów uczniowskich oraz Kurs doskonalący dla nauczycieli z edukacji samorządowej.

  • Artykuł

    Projekt realizowany w latach 2016-2019, którego celem było otwarcie miejsc aktywności lokalnej na dialogi z młodzieżą i jej potrzeby. W ramach działań realizowane było wsparcie finansowe i merytoryczne, którego rezultatem były projekty realizowane przez miejsca aktywności lokalnej we współpracy z młodymi mieszkańcami miasta lub zapraszające młodzież do korzystania z sieci MAL.

  • Artykuł

    Celem programu jest rozwój kompetencji kluczowych, w tym społecznych, sprzyjających postawom przedsiębiorczym i zatrudnieniu młodych ludzi. Program ma także na celu wsparcie inicjatyw i kreatywnych form działania młodych ludzi oraz tworzenie warunków do nabywania praktycznych umiejętności pracy metodą projektową, podczas przygotowania projektów innowacji technicznych lub innowacji społecznych. Program realizowany jest w formie konkursu innowacji technicznych (adresowany do uczniów szkół...

  • Artykuł

    Celem projektu było podniesienie wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania m.st. Warszawy wśród studentów warszawskich uczelni oraz wzmocnienie uczestnictwa tej grupy w życiu miasta i kreowaniu polityki miejskiej. Projekt polegał na nawiązaniu współpracy z wybranymi uczelniami i wydziałami oraz przygotowanie oferty zajęć akademickich o tematyce miejskiej wpisujących się w program studiów. Zajęcia miały charakter praktyczny i prowadzone były przez urzędników i miejskich instytucji.

  • Artykuł

    Projekt polegał na przeprowadzeniu procesu partycypacyjnego projektowania przestrzeni w wybranych instytucjach miejskich, włączającego w proces warszawską młodzież. Celem procesu partycypacyjnego projektowania przestrzeni było wypracowanie, zaprojektowanie i wdrożenie zmian w przestrzeni sześciu instytucji miejskich, tak by proces angażował młodzież i miał odpowiedzieć na ich potrzeby. Efekty projektu wraz ze wskazówkami jak krok po kroku włączać młodzież w kreowani przestrzeni prezentuje...